<Rehtori-Keijjo Transu> Voisin ostaa KukkaHattuTädin alusvaatteita?
<KukkaHattuTäti> Hyi mikä otus toi rehtori-Keijo onkaan, mee töihin jo
<Rehtori-Keijo Transu> Kävin uimassa naisten bikinit päällä yleisellä uimarannalla.
<Työtön> Mee jo töihi.
<Jorma> Vitun transut
<Julia Mendel> Sota on järjetön. Jos sota on Naton laajentumista vastaan, Ukrainalla ei ole mitään mahdollisuutta olla Natossa. Jos Putin käy sotaa Zelenskyiä vastaan, Zelenskyi on sodan päähyötyjä. Jos sota on alueiden palauttamisesta, olemme menettäneet alueita kolme vuotta. Jos sota on demokratian puolesta, maassa ei ole enää demokratiaa. Eräs etulinjan henkilö kertoi minulle, ettei hän tiedä Ukrainan ja Venäjän eroa, joten hän ei näe sodan tarkoitusta.

Nimesi:

Lausahdus:

133 Käyttäjää paikalla! 0.011174917221069

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

<<<< Takaisin etusivulle

RSS-syöttäjä

Hyvää Aamupäivää! Tein aamupuhteeksi kansan toiveesta RSS syöttäjän.

Se lienee toimiva ainakin itselläni Firefoxilla. En ole koittanut sitä muilla ohjelmilla, enkä itse asiassa tiedä paskankaa vertaa RSS-syötteistä käytännössä, kun en ole itse koskaan semmoista käyttänyt saatikka tehnyt.

Toivon hartaasti, että RSS-syötteestä jotain tietävät raportoivat toimiiko se käytännössä ja yhteensopivuudesta muihin ohjelmistoihin :@

Osoite RSS-syöttäjään on http://pena.dy.fi/rss.rss

Syöttäjä kattaa vain uutispäivitykset. Tulevaisuudessa tulemme parantamaan Syöttäjän syöttövaihtoehtoja. On hienoa syöttää ilosanomaa suoraan ihmisten tietokonepäätteelle.

Huomenna saatamme saada oikean laisen emolevyn Penaan. On nimitäin matka 40 km päässä olevalle salaiselle roskikselle ;);););););)

Ter4veisin
PenaItse

Kirjoitettu 2011-02-06 11:31:14 muokattu viimeeksi 2011-02-06 12:42:30

Kommentit

2011-02-06 11:35:14 PeanutNetworks Maailmanparannus?
2011-02-06 11:40:37 PenaItse Kyllä!
2011-02-06 15:35:19 PeanutNetworks Teidän Feedinne toimii hyvin Internet Explorerilla ja Mozzarellalla. Päivämäärissä on hieman sanomista jonkin Widget RSS readerin kanssa. RFC-822 päivämäärämuoto auttaa.
2011-02-06 15:36:07 PeanutNetworks jaa ei toimi edes mozzarellalla päivämäärät :S
2011-02-06 16:35:31 PenaItse Jaa se vitun päivämäärä. Ajattelinkin ettei se noin helppoa voi olla. Pitää convertoida :@
2011-02-06 16:46:47 PenaItse Se saatanan paska keksii jostain, että nyt olisi vuosi 70. Saa jäädä perkele :@
2011-02-06 16:52:41 PenaItse Pistin tuommoisen date(DATE_RFC822, $tu miten Te teitte?
2011-02-06 20:09:37 PeanutNetworks Noin: date(r, $lahetetty)
2011-02-07 16:08:32 Seppoband Hyvä.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026