<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

65 Käyttäjää paikalla! 0.0087769031524658

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Ritmeester Moods 11.30 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Ritmeester Moods

Ritmeester Moods
Väri: Sikari
Määrä: 20 kpl
Hinta: 11.30 €
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2013-08-31

Tuotekuvaus

Ritmeester MOODS sikarit. 20 kappaleen pahviaskissa. Maksaa 20 snt vähemmän kuin MOODS FILTER.

Vahinko-ostos tämä. Tuttu lokero oli täytetty näillä, eikä filtterillisillä sikareilla; http://pena.dy.fi/savukehinnasto/?id=41&Ritmeester+Moods+Filter

Kommentit

2014-07-24 14:20:04<Raaka-Seppo>Parasta mitä panomies voi poltella
2014-07-24 14:20:56<Turune>Ei näillä palkoilla
2014-07-24 17:12:06<tietäjä>Tuskin oot ees koskaan pannu
2014-07-29 22:38:34<Sepon-poika>On se saanu !
2015-01-05 23:23:15<jkkjj>Mistä saa???näitä
2015-06-01 05:23:09<jölli>Kuivaa kurkkuun mutta kun kostuttaa voit maistaa äitiäsi:)
2015-07-17 19:41:20<juuhelikkäs>oikein hyviä minisikareiksi, väittäisin jopa suomen valikoiman parhaimmiksi.
2015-09-12 22:59:45<köh>10kpl aski 6,7e. oikein mainioita. namnam
2015-09-14 20:10:30<Ritmeister>Kannattaa joltain tutulta ottaa maistiaiset, kuivuu myös kaupan varastossa ja on pettymys, kun tuoreen Moodsin sijasta saatkin kuivan ja kitkerän sikarin. Kokematonhan ei sitä eroa voi tietää.
2015-09-22 15:44:53<basicmood>joo yleensähän noi tuppaa olemaan tuoreen sijasta kuivia ja kitkeriä. itellä viimesistä ostoksista 1/10 on ollu tuoreita :/ noita kuivia pitää vaan ottaa pienempiä savuja niin kyllä nekin menee.. mutta kyllä se on valtava ilon paikka kun kohdalle osuu tuoreita moodseja :)
2015-11-16 19:13:51<Perkele>Melkeen sai
2016-01-17 11:23:48<takametsät>Hieman tunkkainen ja 'villasukkamainen' aromi. Jos tykkää Siggestä tykkää varmaan tästäkin. Aika perus (tylsä) lyhyt konerullailtu pikkusikari. Paranee jonkinverran humidorissa ja etenkin polttoaika pitenee. Ei herätä hirveästi ajatuksia puolesta eikä vastaan, parempiakin on. 2/5.
2022-10-29 21:15:41<Läski perse Anne>Ostan sun kusiset/paskaset stringit käteisellä
2024-08-18 12:26:03<Pablo>Nimeni muuttuu Pabloksi kun tätä polttelen.

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026