<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

119 Käyttäjää paikalla! 0.0087249279022217

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Pall Mall Chicago 7.90 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Pall Mall Chicago

Pall Mall Chicago
Väri: Sikari
Määrä: 20 kpl
Hinta: 7.90 €
Maahantuoja: British American Tobacco
Päivitetty: 2014-05-25

Tuotekuvaus

Pitkiä pikkusikareita. Pituus aikalailla sama kuin normaalissa askitupakassa, mutta ei filtteriä. Ehkä myös aavistuksen verran ohuempia kuin askitupakka.

0,38€/kpl. Halpoja, mutta hyviä. Maku ehkä hieman miedompi kuin vaikkapa moodseissa, mutta ainakin itse pidin näistä enemmän. Lopussa maku kitkeröityy, mutta niinhän melkolailla kaikki pikkusikarit.

Kommentit

2013-11-19 22:26:57<Vayryinen>Mistäs näitä saa ostettua: O
2013-11-20 07:47:35<satunnaispolttelija>Tämäkin löytyi pienen kylän s-kaupasta. Todella pienen kylän, joten luulisi löytyvän lähes mistä muualta tahansa yhtä hyvin.
2014-03-06 09:39:55<tdolan>R-kioskista itse löysin. Savukemiehelle soveltuva pikkusikari, melko tuttu maku. Ei kovin hienostunut.
2014-05-23 21:55:51<yolo>Tuotteen hinta oli ainakin tänään kuopiossa 7,90€
2014-07-06 05:33:38<Sam>Pitää kokeilla noita sikareita
2014-08-14 22:15:11<Pena>Mistäs kaupoista saa?
2014-08-16 19:39:17<hyrde>Siwasta löyty hinnal 7,60e ja miksei tätä ärrälki ois.
2015-06-16 17:48:32<Sikarimies>Nykyään maksaa 8,10€.
2016-03-10 18:13:11<Laura>Ihan ok pikkusikari
2016-05-01 16:41:45<Juu>Paljon maksaa nykyään?
2016-07-10 18:50:44<jusu>S.market ja kuulemma Prisma lopettaneet. Vai onko koko tuote lopetettu?
2016-11-26 12:18:47<dukkha>8,50 €. Ärrältä ostin.
2017-08-12 11:19:40<Nyymi>8.70€ nykyään
2020-04-23 00:50:56<Tarmo>Paljon se nykyä maksaa
2020-04-28 22:13:14<Höpöhöpö>11,2€
2020-05-12 22:16:28<Lisävero>Nykyjään 11.50€
2020-08-18 21:34:20<Amatimis>11,80€ ärrällä
2020-08-18 21:35:00<Amatimis>Mutta siis vitun ok.. menee melkein aski kerralla
2021-06-26 20:19:44<Jyrki Viitala>26.6.2021 12.80€
2022-07-29 19:09:04<Sillointällöin>nykyään hinta about 12-13€. Näitä löytyy lähes jokaisesta kaupasta.
2022-09-18 16:51:19<otso>13.20
2022-10-06 21:02:46<Kela Neekeri>Muistakaa haistella akkojen pyörien penkkejä
2022-12-11 01:11:23<Miksu82>Nykyisin n 13 egee, mut hyviä ja markkinoiden halvimpia, ellei halvin. :)
2023-02-18 19:30:28<--Työtön-->Näin kun IDO-59 oli paskannettu tukkoon, mahtava kokemus
2023-12-26 19:13:00<pöljä>12/23hinta 14,80€
2024-08-07 23:13:26<Sikke>Nyt tätä ei meinaa löytää JKLän seuddulta enää mistää. Viimeisnin hinta tais olla 14,80. Oli pitkään Hirvaskankankaan S-kaupassa, mutta 06-07 myyneet ei oota. Sitten CM Seppälä, 07 loppu lähes joka kerta kun kysyy viikottain.
2024-08-08 12:11:15<Kalacalle>Pall Mall Chicago lopetetaan löytyykö mitää vastaavaa muuta

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026