<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

128 Käyttäjää paikalla! 0.0088438987731934

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Camel Activate 5.60 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Camel Activate

Camel Activate
Väri: Nappisavuke
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.60 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.4 mg
Hiilimo-
noksidia
5 mg
Maahantuoja: Imperial Tobacco Finland Oy
Päivitetty: 2019-11-23

Tuotekuvaus

Camelin tapaan maku on tutun pehmeä. Naksautuksen jälkeen mentholin maku ei ole ällöraikas, vaan juuri sopiva ja se säilyttää "camelmaisen" pehmeytensä. Paras Suomesta saatava nappisavuke.

Kommentit

2014-03-14 12:10:02<Paavo>ARVASIN, että on kuutamon väristä Camelia!
2014-03-15 17:50:46<Mazda>nam nam rörörörörö-röö
2014-03-16 17:32:11<Smartmies>Aika hintavaa, mutta pitänee kokeilla. onko samanlaista kuin L&M Forward?
2014-03-17 16:20:35<Sakaali>Hinta ei enää täsmää, sillä kaikkien Camelien hinnat on ilmeisesti laskettu siihen viiteen euroon?
2014-03-21 08:10:49<Pete>Kyllä Camelin hinnat on 5e
2014-03-21 16:19:55<en kerro>mistä tätä saa ?!?
2014-03-22 11:37:56<Mukko>Näitä on kiva katkoa :)
2014-03-29 11:00:54<Jallu>Tätä saa R-kioskilta.
2014-04-16 17:09:58<Kasper>Hinnan voisi päivittää, sillä tämäkin maksaa sen tasan viisi euroa, muiden Camelien tapaan :)
2014-05-26 12:17:11<Mulett>Uusi hinta on 5e !
2014-05-28 20:39:06<camel>Onko Camel savukkeet muuttunu hinnan laskemisen jälkeen?
2014-06-13 01:47:39<minävain>Mistä tätä saa ostettua?
2014-06-13 13:59:47<tupakkimies>Melkeinpä mistä tahansa tupakkaa myyvistä kaupoista
2014-06-25 19:54:06<Mistäsaa??>Mistä tätä herkkua saa kun ei ollu siwassa
2014-06-25 19:58:16<Mistäsaa??>Mistä tätä herkkua saa kun ei ollu siwassa
2014-06-25 21:52:43<anustappi autisti>no ärrältä tietenkin
2014-07-15 13:23:38<njah>Mitä jos tuo kameli pierasee?
2014-09-08 14:52:35<Penaserveri>Paskempi juttu sitten.
2014-10-02 01:46:11<Höhöö>Must tuntuu et tuo kameli pasko just mun suuhu. Pitäiskö mennä lääkärii?
2014-10-03 21:00:05<poikasi>Pete turpa kii!
2014-11-23 13:46:45<Pekka>Paljon toi nykyää on
2015-01-07 14:05:05<Sam>Minun mielestä tämä Camelin Activate parempaa kun, chesterfieldin press.
2015-02-13 22:57:40<Tobak>Napsuttelun jälkeen maku muistuttaa lähinnä hammastahnaa.
2015-04-07 22:58:15<pilliperri>Jos kulkurilta saa jossain kaupan nurkalla nii aina niin hyvää hammastahnaa.
2015-05-30 02:06:23<Runkku-Roope>Itellä kävi kerran niin että tuo kameli pieraisi.
2015-06-28 01:30:18<tervakeuko>Parasta maku tupakkia jota suomesta saa suosittelen ostamaan jos tykkäät mustaherukan mausta ja tupakan yhdistelmästä ;)
2015-06-28 01:31:43<tervakouhko >Eiku sori luulin et tää on double click active
2015-08-05 16:56:52<pivvu>Saako tätä iha normi s kaupast?
2015-09-23 14:28:09<Geimän>Siis tuli meikäläisen vakkariksi nyt, vitun hyvää
2015-10-30 20:55:16<kille>Älä osta tätä, huono maku.
2015-11-13 13:30:19<Erkka>Tää on hyvä tupakki ja muodostunut omaksi vaki-kessuksi. Napsauttamatta Camelille ominaiset pehmeät sauhut, napsauttamalla sopiva raikkaus, eikä mikään överimenthol.
Meinaa vaan tuo double activate kiilaamaan tämän ohitse kun ei tätä yhden nappulan tupakkaa tuppaa saamaan muualta kuin R-kioskeilta enää.
2015-11-13 13:30:59<Erkka>Ja hinta nykyään 5,90, jossain vielä 5,50 askeja jäljellä
2016-01-25 08:16:55<Kake>Laittakaa myös numero ja kauppa,niin helpottaa ostamista.Kiitos
2017-03-14 12:45:42<Tero Pohjone>Maistuu hyvältä kun rippikouluikäisen pillu
2017-03-14 13:35:07<Juuso>Tero Pohjone et ole pillua nähnytkään HOMO, maistele mielummin aikuisen miehen kullia.
2017-09-14 14:37:02<niko laurila>TÄLLÄ SAA PIMPPIÄ
2017-09-27 13:44:22<MrT>Napsutupakan myyntikiellon jälkeen tämän on korvannut Camel Breeze. R-kioskilla 6 e / 20 kpl.
2021-03-04 01:11:18<Kyllä se helpottaa>Näitähän ei myydä enään ):
2021-09-15 21:18:11<Ji>Tämä on nykyisin nimellä Camel Compact Blue, hinta 8,80. Saa ainaski R-Kioskilta
2022-03-02 13:07:03<jogiin86>maistuu ilman painallusta perus sinisen ja vihreen röökin välimaastolta ja painalluksesta tulee raikas menthool/minttu maku 4/5 hyvä rööki sillon tällö jossai bileis mut ei tätä kahta askia peräkkä poltta
2022-03-03 17:56:21<Heikki Kinnunen>Mä elokuva näyttelijä Heikki Kinnunen työnnän usein perunoita persereikääni ja haistan niitä sen jälkeen että haiseeko ne paskalle
2022-05-18 20:32:49<Cameli>Camel röösnit toimii
2022-05-28 07:24:39<Lestaa>Nussikaa toisianne vaikka pyllyyn välillä.
2022-11-04 13:06:28<camsu>Saaks camsun actiivii enää mistää..
2023-01-06 11:45:12<Kk>Korvautunut Camel Compactilla, hinta 8,80 R-Kioski
2023-01-06 22:03:38<Kela-Neekeri>Kela maksaa mun röökit ja vielä n.6000€/kk, paljonko siellä saada`?
2023-05-07 12:02:06<Kari Salmelainen>mä entinen napakymppi tv ohjelman juontaja Kari Salmelainen raavin hampaillani haisevaa kyrvän nuppia lohdutus palkintona napakymppi ohjekman kilpailijoille kun kaksi kolmesta kilpailijasta ei pääse napakymppi matkalle

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026