<Karol Nawrocki​> Toisen maailmansodan aikaista nationalistista UPA:ta pidetään Ukrainassa joissakin piireissä sankarina, joka asettui vastustamaan Neuvostoliittoa ja natsi-Saksaa. Puolassa se kuitenkin muistetaan Volynian vuosien 1943–1945 joukkomurhista, joissa kuoli arviolta 100 000 puolalaista.
<Dmitri Peskov> Venäjä kirjaa ylös perusteellisesti kaikki näihin vaaleihin liittyvät ilmoitukset, mukaan lukien ilmoitukset lukuisista rikkomuksista äänestyksen aikana. En aio esittää asiasta virallisia kommentteja, koska Armenian vaalilautakunta ei ole vielä julkaissut virallisia tuloksia. Odotamme lopullisten tulosten julkistamista.
<Kukka Hattu Täti> Onko Transu Öhman saanu koskaa persettä?
<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.

Nimesi:

Lausahdus:

246 Käyttäjää paikalla! 0.018810033798218

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

RIZLA RED 1.40 €


Tuotteen tiedot

Tuote: RIZLA RED

RIZLA RED
Väri: Muut välineet
Määrä: 50 kpl
Hinta: 1.40 €
Maahantuoja:
Päivitetty: 2019-10-06

Tuotekuvaus

Eestin laivalta saa paljon halvemmalla. 100 kappaleen paketti ~20 euroa, sama maksaisi suomessa 130 euroa!

Kommentit

2013-04-14 21:17:18<Pippeli>Jos käyt maissa asti niin satamamarketista löytyy liike, josta saat tuostakin hinnasta reilun siivun pois varsinkin useamman laatikon ostaessasi. http://goo.gl/maps/S6UpR
2013-06-12 11:42:59<lacroix>paskin rizla, kannattaa mielummin ostaa ulkomailta minkä tahansa muun väristä. suomestakin löytyvä sininen (hieman punaista ohuempi) takaa huomattavasti miellyttävämmän savukenautinnon
2013-07-06 07:01:29<L>Perinteinen ja perushyvä keskipaksuinen sätkäpaperi. Hinta näyttäisi olevan nykyään 1.40e.
2013-07-06 09:47:35<L>Ostin ärrältä sinistä Rizla+ lacroix'n suosituksesta, sillä itsekin suosin ohutta paperia, mutta en kyllä huomaa mitään eroa punaiseen. Kyljessäkin lukee aivan samalla tavoin "Medium Weight Rolling Papers". Hinta oli 1.30e.
2013-07-11 11:23:58<lacroix>myönnän että sininen rizla ei paljon eroa punaisesta, hopeinen on sitten huomattavasti ohuempi mutta sitä kai ei ole suomessa
2014-02-04 21:19:42<hintanousee>1.40 maksaapi
2014-02-27 04:04:17<Ahti Nousiainen>Käytän RIZLA SINISEN HYLSYJÄ,VIIDESTÄ LAATIKOSTA ON KOLME OLLUT KELVOLLISIA.LOPUT KAKSI LAATIKOLLISTA ON AIHIOT IHAN KÄYTTÖKELVOTTOMIA
2014-02-27 15:12:32<Arhimaki>Kerro POLYYSILLE!
2014-04-02 17:51:44<Haaparuotti>Haaparuottissa maksoivat smoking -nimiset paperit 35snt per paketti. Snuskungenissa.
2014-07-31 02:15:26<maalinen>ihan paskaa kaikki tupakkatuotteet. Vitun pellet
2014-10-06 12:12:07<Toni>Mitäs mahtaa noi rizla red paperit maksaa ruotsin laivalla? 50 tai 100 paketit.
2015-01-07 19:47:01<Simanuel>Smoking redit haparanda 7-8 ecua 50 liuskaa virosta kannatta kans tuoda
2015-01-11 11:20:18<Jopo>Hakekaa tallinnasta iso lasti kannattaapi käydå
2015-01-13 04:13:00<mikura1977>onks vielä myytyvänä savukepaperit?

2015-02-07 16:10:42<jajupemo>1.40€ 04.Hel.2015 S-Marketista.
2015-03-05 02:02:31<junalauta>Nytten maksaa jo lähisiwassa 1,5€ paketti rislija
2015-03-05 09:10:31<Aarne Saarinen>Tupakkatuotteet lähentelee jo tupakan hintaa!>:O
2015-03-07 18:13:32<Tk>Tallinnassa zig-zagit 11 ecua 100kpl
2015-03-31 14:58:55<karloki>Rizlan filtterit on ihan mitä sattuu. Kun ostat pitkiä, niin joukossa on kolmea kokoa: miniä, lyhyitä ja osa niitä,joita niiden piti olla ja ihan suomalaisesta kaupasta.Onko tuo Rizla monopoliasemassa täällä Suomessa?
2015-04-22 22:09:59<Möllikeinonen>Minulta 100kpl laatikon 50e + 6e postikulu ja tietenkin 50kpl puolta halvemmalla. Mailaa jos kiinnostaa: timonenk@gmail.com

Tämä ilmo ei vanhene!
2015-07-18 15:52:48<Aapo>Viron laivalla 3kpl paketti 40ecua
2015-07-18 15:54:24<Aapo>Viron laivalla 3kpl paketti rizloja 40ecua
2015-12-17 17:37:54<Tänään>1.5$
2016-01-06 18:02:38<kyöttikake>ostakaa ocbeit ne on barhait
2016-02-05 13:39:10<Tallinna>on micronia, sinista, vihreä, musta, silveria. Tallinna +37254575958
2016-03-20 20:18:03<.>Hinta r-kioskilt 1,50 nykyää.
2016-06-09 03:41:56<->hinta 1,50
2016-09-27 19:23:59<vezku 68>s-market 1,65e tänään kassalla huomasin
2016-11-20 14:41:07<ZigZag>Jos joku haluaa ostaa sätkäpaperia niin laita viestiä. jh.mm20@gmail.com
2017-01-10 08:41:02<Harri Juhola>Noit "Smoking 60 leafs/package" on ihan hyvää papruu.Hommasin 50 kpl 30 euroo.
2017-06-18 08:28:00<Nea>Onko hinta sama nykyään? 1,30€
2020-09-26 14:13:00<bigboi>Jäätävän surkea liimapinta näissä. Ei meinaa ikinä pysyä kiinni
2022-06-16 15:12:10<Seppo>Maapureista tilttuna:
Zig Zag Liquorice (lagrits) 50 x 50 18,60 € 1 18,60 €
= 18,60/50 = 0,37€st =0,37/50 = 0,007perPAPERI
ZIG ZAG Red Cut Corners 100 x 60 14,88 € 2 29,76 €
= 14,88/100 = 0,1488€st = 0,0025€perPAPERI.

Hintaero on sisi noin kymmenkertainen ja yhtään paperia ei ole "kuivunut/liimatta", suosittelen.
2022-06-16 15:12:10<Seppo>Maapureista tilttuna:
Zig Zag Liquorice (lagrits) 50 x 50 18,60 € 1 18,60 €
= 18,60/50 = 0,37€st =0,37/50 = 0,007perPAPERI
ZIG ZAG Red Cut Corners 100 x 60 14,88 € 2 29,76 €
= 14,88/100 = 0,1488€st = 0,0025€perPAPERI.

Hintaero on sisi noin kymmenkertainen ja yhtään paperia ei ole "kuivunut/liimatta", suosittelen.
2022-06-16 15:17:41<Seppo>ZIG ZAG Red Cut Corners 100 x 60 = 14,88 €
= 14,88/100 = 0,1488€st/60 = 0,0025€perPAPERI
2022-09-25 09:50:15<Äiti täällä>Pyyhi perse ja kusine vittu näihin
2023-04-23 07:46:30<Jeppoo>Mistäs näitä voi tilata netistä??
2023-04-29 20:15:30<E>Mä veikkaan että ihan joku ebay tms toimii, ovat siellä yhtä halpoja kuin esim Virossa. Virostahan kanssa saa, mutten tiedä saako tilattua..
2023-06-21 20:54:16<Sätkämies>1.5e s-marketissa
2023-10-01 10:02:19<sffsfs>1,50€ joka paikassa. Sätkäpaperistakin peritään veroa, mutta eipä tuota hintaa ole aikapäiviin korotettu.
2024-08-23 10:12:23<LEMMENTOHTORI>hinta 1.75
2025-01-16 16:56:50<Spurqu>Tilatkaa virosta, esim tubakas kaupasta.
selvää säästöä kun tilaa ison paketin niin 20snt vs suomen 1,5e.
Esim zigzag 100kpl paketti virosta 15e kun suomessa 150e
2025-04-23 18:45:58<rata>Temu myy melkein ilmasin.

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026