<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

114 Käyttäjää paikalla! 0.0091640949249268

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Lucky Strike Double Click 5.50 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Lucky Strike Double Click

Lucky Strike Double Click
Väri: Nappisavuke
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.50 €
Tervaa
8 mg
Nikotii-
nia
0.5 mg
Hiilimo-
noksidia
6 mg
Maahantuoja: British American Tobacco
Päivitetty: 2019-11-23

Tuotekuvaus

Nyt uusi BAT:in lanseerama Lucky Strike Double Active tuplanappisavuke!
Savuke itsessään maistuu mitäänsanomattomalta perus siniseltä, mutta napsuna on valittavissa menthol sekä spearmint.

Erinomaista vastakaikua Camelin Activate Doublelle
( http://pena.dy.fi/savukehinnasto/?id=278&Camel+Activate+Double )

Löytyy hyvinvarustetuista savukekaapeista, kuten esim NESTE ja iso citymarket.

Kommentit

2015-05-01 01:08:25<PRISMA>ja PRISMA
2015-05-24 23:19:09<eevil stöö 1999>on vitun hyvää röökia
2015-05-27 09:39:55<Anne Lakanen>Vitun hyvää käyttäkää sitä pillussa :) 6/5
2015-06-06 00:21:04<Eevil stöö 1990 ®>tää on hyvä tupakka
2015-06-16 08:30:27<pattismurffi>minttunappi toimii
2015-06-23 14:54:11<Kuinka tilaat>Tilausohje: Kassalle mennessäsi tervehdi myyjää ja sano tälle, "Aski Laki Straikin Däpöl Klikkiä". Sitten vain suut makiaksi.
2015-06-26 17:46:44<Hinta>Joensuusta R-kioskilta 5,30€. Ei pahan hintainen ja spearmint toimii!
2015-07-06 01:29:51<ebinezer skruug>asgi dabul gliggiä giitos :DDDD
+spearmint-nappi 5/5
-vaan ärrillä tuntuu olevan kaapis
2015-07-23 17:40:55<Mallu>Mielestäni Marlboron Ica-Blast on parempaa. Tässä nappi on melko kova ja esim hanskat kädessä voi olla hankala rikkoa juuri oikeaa palloa. Marlborossa pallo ja maku on pehmeämpi.
2015-10-05 15:05:19<jokuvaan>Maksaa nykyään 5,50€. Ihan hyvää mut ei tätä jaksa säännöllisesti polttaa.
2015-11-05 01:26:00<American Blend>Barcelonassa myytiin vastaavaa menthol + limen ja menthol + sitruunan makuisina. Täytyy myöntää, että tämä ei ole niin hyvää kuin tuoteperheen muut double click-savukkeet. Harmi ettei Suomessa myydä näitä limen ja sitruunan makuisina. Ei kyllä pysty sauhuttelemaan säännöllisesti, kun poltan yleensä Marlboron ja Belmontin Red-savukkeita.
2015-11-10 17:18:44<Mallu>Ostinpa vaihteeksi taas Luckieseja ja eipä ollut pettymys!

Raikas makunautinto on taattu, kun ennen sytytystä napsauttaa sinisen methol -kapselin, pyörittelee vähän aikaa ja sytyttää.

Sitten kun kolmannes on jäljellä napsauttaa Spearmint kapselin, AI että sitä RA(I)KKAUTTA!
2015-11-13 13:26:41<Ernesti>Paskaa tupakkaa, kuivaa ku sahara ja savuja ei meinaa saada irti millään, posket lommolla piti imeä. Napsauttamalla ihan ok vihreän/hammastahnan maku.

En suosittele enkä osta toista kertaa.
2015-11-15 00:52:52<sher lokki>Miten tupakka voi olla kosteaa? ei kostea tupakki pala!
2015-12-26 09:50:14<Danstroganoff@gmail.com>I'd like to buy these cigarets. How can I get it?
2016-03-03 20:45:07<Arnold Schwarzenegger>Hyvää ja raikasta. Suosittelen kaikille urheilijoille.
2016-05-23 20:03:14<kakkamuna>Tää on kätevää kun jos polttaa tätä iltapalan nii ei tarvii pestä hampaita :)
2016-07-16 01:43:38<hurri>Saako tätä esim. Siwoista tai lukkarinsannoista?
2016-08-26 17:59:46<Kaippise pete>Ostin eilen siwasta, aika raikasta. Tuo sininen pallo tosin ei maistu oikeen miltään. Hinta 5.50€
2016-09-07 01:24:57<Reiska>Se "spearmint" on muuten suomeksi "piparminttu", että vähän tarkkuutta informaatioon, kiitos. We are not living in America.
2016-09-09 12:03:56<sauhupete>Spearmint on viherminttu eikä piparminttu. Piparminttu on englaniksi peppermint.
2022-12-09 17:01:27<Allahi>Haistelkaa akkojen pyörien penkkejä

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026