<Transu Öhman> Suurimmalle osalle on valtava askel tulla esiin transsukupuolisena työpaikalla. Vaikka et ajattelisi, että henkilö ei näytä tai kuulosta sukupuoleltaan, jolta hän sanoo olevansa, sinun on kunnioitettava sitä. Koska kyse ei ole sinusta ja tunteistasi, vaan heistä itsestään. Ja jos joskus sanot väärän pronominin tai väärän nimen, pyydä vain anteeksi ja jatka eteenpäin. Älä tee siitä isoa numeroa.
<Dmitri Peskov> Jos toinen osapuoli jatkaa prosessin pitkittämistä, kieltäytyy aidoista rauhanneuvotteluista ja vakavista päätöksistä, jotka avaavat tien rauhanomaiselle ratkaisulle, erityissotilasoperaatio jatkuu.
<Ääs-Ryhmä> Nyt vedetäänkin vähän omistuspohjaa uusiksi.
<Rehtori-Keijjo Transu> Olisin myös kiinnostunut ostamaan Marian rintaliivit. Tarjoan niistä 1000€?
<Paska kiekko> Jääkiekko on junttien ja hampaattomien apinoiden urheilulaji. Se on selvä.
<Maria Zakharova> Niistä on jo tarjottu enemmän, ne sisältävät myös kiima liimmaa ja aitoa pillun karvaa

Nimesi:

Lausahdus:

118 Käyttäjää paikalla! 0.0086400508880615

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Herra_Snellman

Chesterfield Menthol 5.40 €


Tuotteen tiedot

Tuote: Chesterfield Menthol

Chesterfield Menthol
Väri: Vihreä
Määrä: 20 kpl
Hinta: 5.40 €
Tervaa
6 mg
Nikotii-
nia
0.5 mg
Hiilimo-
noksidia
7 mg
Maahantuoja: Philip Morris International Finland
Päivitetty: 2015-09-23

Tuotekuvaus

Kommentit

2013-06-14 22:09:50<Mysterytrip>Kaikista menthol savukkeista mitä olen maistanu, tämä on kaikista raikkain, jos ei lasketa lucky striken vihreetä. Tosiaa s-kauppojen 60 paikkasista tauluista saa 9 numeron kohdalta ;)
2013-11-11 13:21:21<menthol>Todella loistavaa tupakkaa, raikasta, halpaa ja vähemmän tervaa. Täytyy sanoa että 5/5
2013-11-21 15:19:15<Vihree;;)>Myydäänkö chesterfield vihreetä toppana?
2014-02-26 13:29:01<juhla mokka >chessun normit maksaa tätä nykyä 4,80e
2014-04-01 13:19:53<Marlboro Green>Ei pahaa. Ehkä hieman liian vähän nikotiinia. Maku on aika raikas ja laimeahko. Sopiva hinta laatu suhde.
2014-04-18 12:21:51<Mazda>nom nom nom :)
2014-04-23 12:35:14<ZIGGARI>Kun ekaa kertaa maistoin nousin pilviin kun oli niin hyvää vihreää tupakkaa :D
2014-06-22 15:28:09<joujou>Hinta noussut, nyt 5,20e
2014-07-02 17:14:35<Kake>Hinta ei ole noussut,vaan on edelleenkin 4,80e
2014-07-03 22:16:45<Hintapoliisi>5,20€ oli Tokmannilta.
2014-07-11 16:11:28<Kake>Joo.Sori.sain vanhaa varastoa viimeksi :(
2014-07-31 12:33:46<anonyymiröökaja>Hinta noussu 5,20 MITÄ VITTUA!!!
2014-08-01 11:12:36<Siitoimen siitin>Cesticaa poltettiin joskus!
2014-08-08 14:16:27<Pena>Uus hinta 5,20
2014-08-22 08:49:41<tiitus>Hinta nykyään 5,20€
2014-12-22 17:23:25<Cikarisintti>Saako tätä r-kioskilta
2015-07-29 16:51:13<Jupehis>Hinta 5,40€
2016-02-26 10:35:11<sinika >tää on hyvää tupakkaa
2016-03-02 07:21:59<amp>taitaapa olla hyvä tupakka
2016-04-14 19:19:36<Keijo>Tää on nykyään joku vitun green press nappisavuke. Samaa paskaa ku muutki purkkaröögit
2016-04-19 15:32:30<veera rekilä>Homo
2016-04-22 23:44:49<Keijo>Ikävä tuottaa pettymys mut en oo
2016-05-14 06:41:32<Nina>Mikä tän numero on prismassa? :) tykkään.
2016-07-23 14:12:31<CHESSU>Parasta napsua mitä saa mallun ice blastin lisäksi!!! 4,5/5
2016-08-17 14:58:28<Reiska>Polttelin tätä monta vuotta sitten ahkerasti, mutta lopetin, koska paperin maku oli liian selkeä. Alkoi tympiä, kun paperi maistui enemmän kuin itse tupakka. Onkohan tässä tavallista paksumpi paperi?
2016-10-11 12:43:38<Etsijä>Löytyykö kaupoista enään? Jos niin millä numerolla?
2017-02-27 15:58:55<rr>Kiinnostais myös löytyykö tätä vielä kaupoista?
2017-06-03 01:10:11<jonne>yyterin laguunista saa 7€ ????
2017-10-16 05:30:24<Vittusaatana>Löytyy vielä kaupoista hinta 6€
2017-10-25 18:37:41<jr>Millä numerolla tää löytyy kaupoista?
2022-09-18 08:18:10<Outi>Korkkarit kattoon ja hametta korville, hinaajat
2023-03-17 14:21:07<Kare Ollinen>sain kyrpää ja röökiä perseeseen paitsi että rööki katkesi mutta kyrpä ei voi katketa ainakaan kun se on kovana ja esinahka takana
2023-11-23 22:16:18<Keke ite>Käytiin, vain perseeseen nussijoiden ry:n vuosikokouksessa Ruottissa ja reissun jälkeen mun pierut haisee käytetylle kortsulle taas, saatana vittu

Kommentoi savuketta

Savuketta kannattaa kommentoida kertoen mielipideet sen maittavuudesta mahdollisesti voi myös vinkata mistä numerosta sen löytää kaupan kassalla.
Myös hinnan muutokset ovat toivottavia.

Name:

Nimi:

Mietteet:

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2026